dimarts, 20 de juny del 2017

Els premis Pissiganya d'enguany

No havíem fet l'entrada corresponent als premis Pissiganya d'aquest curs perquè ens faltava aquesta fotografia:



La Mar, de Llúdrigues, 6è, va guanyar el Premi de Poesia de Cicle Superior amb el poema "Quan llegeixo".
Si ho recordeu, l'hem tingut penjat a la porta de la nostra biblioteca la passada quinzena:

             Quan llegeixo em submergeixo
          en un món apassionant
          on, si vull, em converteixo
          en heroïna, drac o cantant

          Puc viure aventuraes fascinants
          o històries d'amor appassionants,
          descobrir un bosc encantat
          o un poble abandonat.
          Em puc sentir lliure volant
          o presonera d'un malvat gegant.

          Quan em diuen "tanca el llibre"
          tota la màgia s'esvaeix.
          però sé que tornarà a aparèixer 
          quan em diguin: "Va, llegeix!"


Enhorabona a tots els premiats i també, naturalment, a tots els participants!!!


Les dues imatges les hem trobat al blog d'en Jaume Centelles