divendres, 2 de desembre del 2011

Els nens i nenes de sisè recomanen llibres (2)

La Nerea ha llegit La Wilma Tenderfoot i el cas dels cors congelats, d'Emma Kennedy. Ens diu:

 Aquest llibre m'ha agradat molt perquè és molt emocionant des del primer moment. Demostra que una nena de deu anys. molt decidida, por fer realitat el seu somni de treballar amb un detectiu molt famós.
Us recomano molt aquest llibre, us agradarà. Veureu les aventures que ha de passar la pobre Wilma... A mi m'ha encantat!

En Maurici explica:
 Recomano molt aquest llibre, El llibre del cementiri, de Neil Gaiman, sobretot a la gent molt lectora, ja que és molt llarg, però molt bo. Quasi el primer dia ja t'hi enganxes.
A més té gairebé de tot (quant a gèneres): humor, terror, fantasia, amor, acció i, fins i tot, una mica de "culebrón"!

La Bàrbara ha llegit Tobi Lolness, de Timothée de Fombelle:
 M'ha agradat molt aquest llibre. 
En Tobi viu amb els seus pares. El lloc on viu és un arbre i, pels habitants d'aquell arbre, l'arbre és tot el món. 
El pare d'en Tobi es va negar a dir un secret molt important, i per això els pares d'en Tobi van ser empresonats, però ell es va poder escapar. Viu dins d'un forat de la branca de l'arbre, i només té un sac de menjar per passar l'hivern. Neva i la petita cova on s'ha refugiat en Tobi queda coberta per la neu. Podrà sobreviure fins l'1 d'abril, quan acabi l'hivern?
Si vols saber com acaba, llegeix el llibre...

Del primer se n'ha publicat un altre volum: La Wilma Tenderfooti els cas del verí pudent. Del darrer, també: Els ulls de l'Elisha. Potser al gener els trobarem a la biblioteca...

2 comentaris:

Margot 6è ha dit...

Jo també he llegit el llibre "Tobi Lolness" és el millor lloibre que he llegit mai, i mira que n'he llegit, jo, de llibres!!!

Maria Miralles ha dit...

Jo he llegit el de la Wilma Tenderfoot(el primer) i em va encantar!I espero llegir-me el segon aviat! :)