dilluns, 5 de desembre del 2011

Cavall Fort, 50 anys!

Això sí que és fort, cinquanta anys!!!
L'Orlandai encara no existia, érem l'escola Talitha, quan va néixer Cavall Fort.
La vostra bibliotecària tenia l'edat d'una nena de Marsupilami, quan va començar a llegir Cavall Fort. 
Cinquanta anys! Ens sumem a la celebració d'un aniversari tan important. 


Ara potser no us ho sembla, però Cavall Fort ha fet una feina valuosíssima. El desembre del 1961 no hi havia cap revista en català, i molt pocs llibres. A l'escola tot, tot, es feia en castellà. 
Han estat cinquanta anys de promoure la llengua catalana, en una revista de qualitat. Hi hem trobat art, cultura, coneixement del medi; hi hem trobat històries, còmics, jocs. I els autors i il·lustradors sempre de primera línia.


Esperem rebre aviat el número que celebra l'aniversari, i poder fer algun tipus d'homenatge, des de la biblioteca, a Cavall Fort.

4 comentaris:

Lluc Segura ha dit...

50 anys, ja?! Que fort! Jo trobo que cavall fort és una meravella!

Ester ha dit...

Tens raó Lluc, per això m'agrada que els llegiu a classe quan heu acabat la feina!

Marta ha dit...

Jo en tinc un molt bon record!! A casa quan n'arribava un de nou tots corríem per poder-lo llegir.
L'Ot el bruixot, l'Estefi, Jep i Fidel, Jan i Trencapins... Buf!!Quins records!!!!

Júlia Carrasco ha dit...

Ufff... 50 anys!! a mi el Cavall Fort m'encanta! M'agradava molt quan a 6è acabàvem la feina i ens deixaven anar a llegir un Cavall Fort i m'ho passava bomba!! Espero que facin molts anys més!