dijous, 10 de novembre del 2011

La peli d'en Tintín

Ens encanta que els llibres d'en Tintín tornin a interessar als nens i nenes. I això està passant gràcies al film de Steven Spielberg.
Aquest cap de setmana passat la vaig veure i em va agradar molt. NO US LA PERDEU!!!
És cinema d'aventures en estat pur. Es basa en el llibre El secret de l'Unicorn, però afegint-hi força de collita pròpia. I la veritat és que no hi queda gens malament, no.
També recull escenes d'altres llibres de Tintín. Sabríeu dir-nos de quins?
Us deixo el tràiler, aquest cop en castellà:

3 comentaris:

Maria Miralles ha dit...

Jo ja la he vist i m'ha agradat molt! Us la recomano, em vaig passar tota la peli rient.

Simón i Bruno, de 5è ha dit...

Jo no l'he vist, però tinc ganes de veure-la. En Simón diu que mola molt.

Paula boix ha dit...

Jo vaig veure aquesta "peli" amb els meus cosins i a tots ens va agradar moltissim!!!no podiem parar de riure!
la recomano moltissim, per totes les edats.

Paula B.