dilluns, 11 de juliol del 2011

Si llegiu, us inspireu

Mireu el vídeo que ha trobat la Reina a l'Ara criatures digital. És una bonica història d'amor.
És en anglès, però al text que l'acompanyava hi havia la traducció. Us la transcric.



“Que fastiguejat estic de la insuportable distància que ens separa! Com anhelo el so de la campana del pati. M’has oblidat? Has deixat d’estimar-me? Digue’m que no estic escrivint a l’abisme. O en això es convertirà el meu cor”. No són els versos que un autor famós va escriure per la seva estimada. És el missatge que el nen d’aquest vídeo escriu a la seva companya de classe, que li té el cor robat. Els nens, si llegeixen, s’inspiren, diu l’espot. Ja ho sabeu, doncs, a llegir tothom i a fomentar la lectura en els més petits.

Un bon motiu per llegir!

3 comentaris:

maria M ha dit...

molt bon anunci!!!

Júlia.C ha dit...

ohhh perfavor que maco!! m'ha encantat aquest video

Mati ha dit...

Quin video més bonic.
Mati