dimarts, 9 de novembre del 2010

Els Pingüins segueixen recomanant

Jo sóc la Maria i us vull recomanar L'assassinat del professor de matemàtiques:

És un llibre que quan el veus penses "aquest llibre deu ser un rotllo!", però en realitat és molt bo!
El llibre va de tres nens que sempre suspenen les matemàtiques i la història. Passa cap al final de curs. És el dia de l'examen final i els tres nens suspenen per molt poquet. El profe decideix fer per ells tres una mena de gimcana matemàtica. Tots tres es presenten allà per fer les proves de la gimcana, però troben el profe mort! Mentre el professor s'està morint els diu que si el volen salvar o trobar el seu assassí han de fer totes les proves... i ja no us explico res més.
A mi m'ha agradat molt aquest llibre perquè tu ets qui fas de detectiu!!!!


Jo sóc en Maurici i us vull recomanar el libre 2 de Spiderwick, las crónicas, perquè trobo que és molt emocionant i imaginatiu.
Per cert, a veure si compreu el 3 que tinc ganes de llegir-lo!!!!

1 comentari:

la bibliotecària ha dit...

Maurici, tinc encarregats els llibres 3, 4 i 5 a Abacus. L'any passat vam perdre el 3, i com que tothom me'ls demana he pensat comprar-los tots. Tingues una mica de paciència!