dimecres, 22 de setembre del 2010

Llibres d'ocasió


A Barcelona anem de fira en fira!
No deixeu de passar pel Passeig de Gràcia, entre Plaça Catalunya i Diputació.
Si es busca bé sempre es troba quelcom d'interessant, i a bon preu. Sobretot els qui ja teniu una edat, com ara jo. Ahir vaig reviure moments preciosos de la meva infantesa, fullejant la Història Sagrada dels nens, de Daniel Rops, que havia publicat Aymà, en català, els anys seixanta.
I també podeu deixar-hi llibres vosaltres, si feu esporga de la vostra biblioteca...

3 comentaris:

Anònim ha dit...

On es poden deixar els llibres vells resultat de l'esporgada??? . No ho havia sentit mai

la bibliotecària ha dit...

A la cantonada del Passeig de Gràcia amb la Gran Via, davant del Comèdia, hi ha cada any una parada que ja es veu que no és de cap llibreria de vell, sinó d'una entitat social, o d'una ONG, no ho recordo... doncs és allí.

julia armangué ha dit...

jo hi vaig anar i vaig fullejar molts llibres pero no en vaig trobar cap quem'acabes d'agrada pero la meva germana si que se'n va coprar dos.