divendres, 14 d’agost del 2009

Els llibres, al cine

















Si doneu un cop d'ull a la cartellera de l'agost, veureu que hi unes quantes adaptacions literàries. Per a totes les edats.
Avui us comento les de nens i nenes, però em sap greu dir-vos que no us les recomano. No les he vist, però sí he llegit un munt de crítiques i... més val deixar-ho córrer.
La primera és "Kika superbruja y el libro de hechizos". Tots i totes coneixeu els llibres de la Kika superbruixa, de l'autor alemany Knister. Sabeu que a l'estat espanyol se n'han venut més de 200.000? Bé, doncs aquesta és la primera adaptació al cinema i sembla que el resultat ha estat una pel·lícula senzilla, fluixeta, que amb prou feines serveix per passar l'estona. El director es diu Stefan Ruzowitzky, i ni tan sols la presència de l'admirada actriu Pilar Bardem li ha servit per a salvar el film.
La segona, "Corazón de tinta", del director Iain Softley. Els crítics de cinema tampoc l'han deixat gaire bé. Diuen que de la novel·la original de la cornèlia Funke se'n hauria pogut treure molt més profit!
Aquí us deixo els tràilers, sempre ajuda haver-los vist, abans de decidir. El de la Kika:
I el de "Corazón de tinta":

2 comentaris:

Anònim ha dit...

La peli i el cconte són els dos molt xulos, però el llibre és més emocionant perquè t'ho imagines tot tu i és millor

Alba Piquer ha dit...

Jo m'he llegit el llibre i la pel·licula i tots dos m'han agradat molt, però m'ha agradat més el llibre.